دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین های مداربسته و لوازم جانبی .

دوربین های مداربسته و لوازم جانبی

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I برای کاربرانی که به فکر راه اندازی سیستم مداربسته با کیفیت بالا هستند، معرفی مناسبی خواهد بود. این دوربین تحت شبکه می تواند با کیفیت تصویری 4 مگاپیکسل و هم چنین برخورداری از تکنولوژی WDR، تصاویری با کیفیت بالا در شرایط مختلف نوری ثبت کند.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I
دوربین DS-2CD1043G0-I هایک ویژن یکی از دوربین های IP یا دوربین های تحت شبکه هایک ویژن است که قیمت مناسب را در کنار قابلیت های پیشرفته به ارمغان می آورد. این دوربین با استفاده از ویژگی های هوشمند خود دارای قابلیت نصب در محیط های مختلف می باشد.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I برای کسانی که می خواهند از دوربین به منظور نظارت های شبانه و یا نظارت بر محیط هایی که نور کمی دارند یا حتی فاقد نور هستند، استفاده کنند معرفی بسیار خوبی می باشد، چرا که این دوربین مداربسته می تواند تکنولوژی دید در شب را تا فاصله 30 کیلومتر فراهم کند.

تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته DS-2CD1043G0-I
تکنولوژی دید در شب دوربین را قادر می سازد تا بتواند در محیط هایی که میزان نور در آن ها کم است و یا کاملا تاریک هستند، تصویر برداری کند. در واقع از چراغ های LED برای تامین نور استفاده می کند که با انتشار نور مادون قرمز محیط را برای دوربین قابل دیدن می کنند.  

هم چنین ما می توانیم فرادید/faradidcamerashop.com معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I را به کاربرانی اختصاص دهیم که به دنبال نصب دوربین در محیط های باز هستند و بارش باد و باران و هم چنین گرد و غبار، مانع نصب دوربین در چنین فضاهایی می شود.

استاندارد IP67 یکی از استانداردهای بین المللی برای تعیین میزان مقاومت دستگاه های الکترونیکی در برابر مایعات و اجسام جامد می باشد. در واقع این ویژگی به این معناست که شما می توانید دوربین را در محیط های خارجی که در معرض تابش نور، وزش باد، برف و باران و ... هستند، نصب نمایید.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I با لنز ثابت
دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I از لنز ثابت با فاصله کانونی ۲.۸ و ۴ میلی متر بهره می برد. لنز ثابت ۲.۸ میلی متری یکی از رایج ترین لنزهای مورد استفاده در بین کاربران می باشد. 

کاربران می توانند با توجه به نوع نیاز و محیط نصب دوربین، یکی از لنزها را مورد استفاده قرار دهند.

لنز 2.8 میلی متر برای محیط هایی با ارتفاع کمتر و فضای بزرگ تر مناسب است، چرا که نقاط کور فضا را از بین می برد و می تواند زاویه دید 106 درجه ای را برای کاربر فراهم کند.

استفاده از فرمت های فشرده سازی H.265، H.265+، H.264 و H.264+ نیز توسط دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I موجب کاهش حجم تصاویر و هم چنین صرفه جویی در ظرفیت هارددیسک و پهنای باند می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۴:۲۱ توسط:آرزو موضوع: نظرات (0)